Co zawiera licencja na program Estomed?

Licencja programu Estomed jest bezterminowa. Zawarta jest w jej ramach roczna opieka serwisowa (z możliwością przedłużenia) oraz pakiet aktualizacji zawierający nowe funkcje i poprawki.

Na ilu stanowiskach mogę zainstalować program?

Licencjonowanie programu Estomed pozwala na zainstalowanie jednej licencji na jednym stanowisku roboczym. Chcą zainstalować program na kolejnym stanowisku trzeba dokupić kolejną licencję.

Jakie są wymagania sprzętowe?

Abyś mógł używać programu Estomed potrzebny jest komputer spełniający poniższe wymagania.

Komputer pełniący funkcję serwera:

  • System: Windows® 10, 11, Windows Server 2016 (lub wyższy), Ubuntu (w przypadku dedykowanego komputera tylko dla bazy danych)
  • zainstalowany .NET Framework w wersji min. 4.7.2
  • Komputer z procesorem z rodziny Intel (i5, i7), Intel XEON lub AMD
  • Pamięć RAM (zalecane 16GB)
  • Dysk twardy 240GB SSD (system), 1TB (pozostałe dane). Opcjonalnie dyski w układzie RAID
  • Rozdzielczość ekranu min. 1366×768

Komputer gabinetowy (stanowisko robocze):

  • System: Windows® 10, 11
  • zainstalowany .NET Framework w wersji min. 4.7.2
  • Komputer z procesorem z rodziny Intel (i5, i7)
  • Pamięć RAM (minimum): 8GB (zalecane 16GB)
  • Dysk twardy 320GB, zalecamy 240GB SSD
  • Rozdzielczość ekranu min. 1366×768.

Sieć:

  • LAN 100/1000 lub WiFi
  • W przypadku konfiguracji systemu ESTOMED z portalem ZnanyLekarz / rejestracja On-line wymagany jest router z możliwością konfiguracji portów
  • W przypadku konfiguracji systemu ESTOMED z portalem ZnanyLekarz / rejestracja On-line wymagany jest internet ze stałym adresem IP
  • Poprawnie skonfigurowany Firewall

Czy mogę używać w gabinecie wersji Gold, a na recepcji wersji Basic?

Architektura programu nie pozwala na mieszanie wersji programu w ramach jednej instalacji. Dodatkową zaletą posiadania na wszystkich stanowiskach identycznych wersji jest możliwość pracy na dowolnym stanowisku, ponieważ po zalogowaniu posiadamy wszędzie te same funkcje.

Czy program jest wersją jednostanowiskową czy sieciową?

Program może pracować zarówno na jednym stanowisku, jak również na wielu stanowiskach połączonych w sieć. Przy instalacji sieciowej jeden z komputerów pełni rolę serwera bazy danych i stanowiska roboczego lub rolę serwera pełni wydzielony komputer.

Czy mogę przenieść dane z dotychczas używanego programu lub innej formy elektronicznej?

Tak, oczywiście. Zapewniamy bezpłatne przeniesienie danych do Estomedu podczas pierwszej instalacji. Zakres możliwych do przeniesienia danych jest ustalany indywidualnie zależnie od możliwości technicznych.

Czy muszę prowadzić dokumentację w formie elektronicznej?

Obowiązek prowadzenia dokumentacji w formie elektronicznej wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2019 r. zgodnie z obowiązującą nową ustawą dotyczącą prowadzenia we wszystkich placówkach służby zdrowia.

Kontakt
z działem
handlowym

    Skontaktuj się z nami

    Dział handlowy

    Tel: +48 515 843 366





    icon Wyślij zgłoszenie techniczne icon Pobierz program pomocy zdalnej