Szanowni Państwo,
od zeszłego tygodnia pojawiły się zgłoszenia o problemach z wysyłką SMS. Problemy te zaczęły się pojawiać u niektórych klientów w czwartek, co zbiegło się z awarią wykorzystywanej przez nas platformy Azure firmy Microsoft. Po intensywnych pracach udało nam się odnaleźć przyczyny problemu. W wyniku odnowienia certyfikatu SSL oraz ostatniej aktualizacji systemu Windows, serwery Microsoftu zaczęły wymagać do nawiązania połączenia wyższej wersji protokołu szyfrującego. Niestety nie zostaliśmy o tym wcześniej poinformowani. Spowodowało to, że niektóre wersje systemu, a zwłaszcza Windows 7, które nie były na bieżąco aktualizowane nie są w stanie nawiązać połączenia. Jesteśmy w stanie to naprawić, przez aktualizacje tego protokołu. Jeśli macie Państwo problemy z wysyłką, prosimy o kontakt z naszym serwisem. Jednocześnie przypominamy, że Windows 7 na początku 2020 roku kończy swój cykl życia i firma Microsoft zakończy wsparcie dla tego produktu.
Pozdrawiamy,
Zespół Estomed

Kontakt
z działem
handlowym

    Skontaktuj się z nami

    Dział handlowy

    Tel: +48 515 843 366





    icon Wyślij zgłoszenie techniczne icon Pobierz program pomocy zdalnej