Prosimy o zwrócenie uwagi na poniższe wiadomości:
1. Zmiana czasu w weekend – jeśli nie ustawiono na komputerach synchronizacji czasu, może się okazać że zdarzenia medyczne przestaną się wysyłać
☑️ prosimy zatem kliknąć prawym myszy na datę/godzinne i wybieramy opcję ustaw datę/godzinę. Tam mamy możliwość synchronizacji czasu do ustawienia automatycznego.

2. W listopadzie 2019, w większości. generowane były certyfikaty P1 (praktyki/podmiotu), które mają ważność 2 lata, czyli będą właśnie tracić ważność – możliwe problemy z wysyłką zdarzeń medycznych, e-recept, e-skierowań
☑️można to sprawdzić po dacie modyfikacji pliku lub po zalogowaniu się do RPWDL ► wnioski wysłane. Jeśli data jest „młodsza” więcej niż 24 m-ce, oznacza to że trzeba prawdopodobnie wygenerować nowe.

3.KLIENCI NFZ – od listopada br. zmienia się wersja wysyłki komunikatów SWIAD (świadczenia) – klienci którzy nie mają najnowszej aktualizacji (wersja 7.5.1) będą mieli błędy z tym związane, a co za tym idzie, problemy z rozliczeniem miesiąca NFZ.
☑️Jeśli już zostały wysłane świadczenia za październik i wróciły z błędem o niepoprawnej wersji komunikatu SWIAD, należy wykonać aktualizację Estomed-u i wysłać świadczenia jeszcze raz.

Kontakt
z działem
handlowym

    Skontaktuj się z nami

    Dział handlowy

    Tel: +48 515 843 366





    icon Wyślij zgłoszenie techniczne icon Pobierz program pomocy zdalnej